Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Gonatt !

Av Michaela Engdahl - 14 januari 2013 21:20

Söndagen blev en mysdag med mina juveler :) men hade oxå tvättstugan.
Skönt att få allt tvättat eftersom vi hade massor av tvätt :p

Denna vecka består av jobb :)
Skönt att få ha en plats att jobba på hela veckan ska bli kul eftersom det är i ekholmen med.
Men ska oxå söka massa jobb har lite på g , men hoppas inte det rinner ur sanden som dom andra jobben gjort.
Men hoppas på både jobb och körkort snart :) då är allt perfekt.
Allt går kanon för älsklingen med hans företag , vill du boka tid men inte har fb så du kan se kontaktinfo är det bara skriva till mig :) jag fick ju äntligen min gadd förra veckan :) och har nu bokat in en ny tid i feb haha:) tänkte fixa den på foten annars hade jag tänkt göra en leopard , leopard och tiger bara älskar dom :) men det får bli bästa gång för det ^^ får väl se bär vi bokar tid hos figge med, tiden får Henke sköta :) så får jag sköta motivet ^^ längtar sjukt mkt !!

Barnen sover äntligen :) <3 somnade faktiskt tidigt idag, alex har busat massor med mamma innan han la sig förstår inte hans energi efter dagis haha :) lär sig allt mera ord nu för att vara så liten "mamma sitta här" " mamma titta där" " vad är det" "tacktack" och massa annat men han har tar väl efter sin syster hehe :) som oxå kommit in i trotsåldern som dom flesta andra barn :) "cazzandra kan själv" cazzandra vill ha" "cazzandra ska" men hon är oxå mammas kelgris älskar att pussas och kramas som mamma :) och väldigt mån om andra. alex är tvärtom han vill inte mysa han springer hellre runt än att sitta haha:) och klättrar överallt :) man blir helt utmattad men tur arenan har älskling som hjälper till så mycket han kan så fort han är hemma <3
jag kollar på tv men känner mig faktiskt lite för trött och febrig hoppas inte man börjar bli sjuk har jag inte tid med denna vecka.
Funderar på att ta mig ett bad :)

Gonatt mina älskade vänner !

Kisses and love !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Engdahl - 2 februari 2014 10:00

Sitter här med förkylning , hosta och ont i halsen... När ska detta ta slut trött på sjukdomar. Men imorn jobb igen så bara kämpa på , men bara febern håller sig borta såklart.. Jag som tänkt boka in 2 lektioner denna vecka och nästa vecka för de...

Av Michaela Engdahl - 6 januari 2014 11:58

Sista dagen på ledigheten ! :) Imorgon är det dags igen för jobb , studiedag med jobbet :) även barnen har ju studiedag imorn och är ledig onsdag men fixat barnvakt så jag kan jobba :)! Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinen igen...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 10:07

Just ja angående huset så går det skitbra trivs jättebra bara synd att jag inte kan ta mig nånstans med barnen när jag är själv man blir rätt låst men ska ta mitt körkort som sagt detta år så nu jäklar :)! Önskas bilder på huset kan jag fixa de :)! ...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 09:55

Flera månader sen jag blogga , man kommer ifrån det där ibland varit så mycket hela tiden och jag har bara inte orkat... Nytt år är det nu iaf och hoppas på nya spännande händelser detta år. Lite planerat iaf :) resa med underbaraste Nathalie och...

Av Michaela Engdahl - 20 oktober 2013 12:00

Ännu en underbar helg , sovit över hos mamma sen i torsdags :) För började sjukt tidigt i fredags så var lättast att ta sig till jobbet härifrån än från vikingstad när man inte fått körkort än :p Fredagen började jag som sagt 07.00 och jobbade t...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards