Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

Mys !

Av Michaela Engdahl - 11 augusti 2013 17:53

Kom hem runt 15 förut och Alexander somnade direkt i bilen så fick ligga kvar en stund :) Cazzie myste vid en film och jag tog mig en kaffe och bara tog det lugnt...

Nu snart fax för sängen för Alexander imorn är det dags för dagis igen :) och jag ska äntligen få jobba så jäkla gött...sen efter jag hämtat barnen blir det väl att vara ute en stund vid lekparken där mamma bor :) vi har varit där nu varje dag och lekt med Felicia som går på deras dagis så då har vi väntat på Henke ute istället....men skönt att ha mamma nära så man kan gå till henne :) men fan vad jag vill ha mitt körkort nu men varit så mkt på sistone men har bokat in mina körlektioner nu men vill ju övningsköra med...ska komma igång med plugget med har ju pluggat men skulle behöva plugga ännu mer..

Nu lite kvällsmys för mig själv vid en film , cazzandra somnade nu :) ska snart lägga Lill grabben med. Passa på att plugga lite då med kanske :)

Kisses !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Engdahl - 2 februari 2014 10:00

Sitter här med förkylning , hosta och ont i halsen... När ska detta ta slut trött på sjukdomar. Men imorn jobb igen så bara kämpa på , men bara febern håller sig borta såklart.. Jag som tänkt boka in 2 lektioner denna vecka och nästa vecka för de...

Av Michaela Engdahl - 6 januari 2014 11:58

Sista dagen på ledigheten ! :) Imorgon är det dags igen för jobb , studiedag med jobbet :) även barnen har ju studiedag imorn och är ledig onsdag men fixat barnvakt så jag kan jobba :)! Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinen igen...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 10:07

Just ja angående huset så går det skitbra trivs jättebra bara synd att jag inte kan ta mig nånstans med barnen när jag är själv man blir rätt låst men ska ta mitt körkort som sagt detta år så nu jäklar :)! Önskas bilder på huset kan jag fixa de :)! ...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 09:55

Flera månader sen jag blogga , man kommer ifrån det där ibland varit så mycket hela tiden och jag har bara inte orkat... Nytt år är det nu iaf och hoppas på nya spännande händelser detta år. Lite planerat iaf :) resa med underbaraste Nathalie och...

Av Michaela Engdahl - 20 oktober 2013 12:00

Ännu en underbar helg , sovit över hos mamma sen i torsdags :) För började sjukt tidigt i fredags så var lättast att ta sig till jobbet härifrån än från vikingstad när man inte fått körkort än :p Fredagen började jag som sagt 07.00 och jobbade t...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards