Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 12 januari 2013 19:21

Blev inte att träffa Sophie igår :/ <3
men hade en mysdag med bästa mamma :) <3 och hon var även på kvällen sen och åt och såg film med mig, barnen och henke :)
alltid lika roligt o mysigt <3
Idag träffades jag och sophie en stund i studion :) hennes kille tatuera henne och älskling tatuera mig :D
Äntligen fick jag min Tattoo som jag längtat :D ska fixa bild och lägga upp sen :) planerar redan nästa :D helt beroende

Sen har resten av dagen varit lugn suttit och slappat , skulle varit med Sophie och några av hennes kompisar och haft en tjej kväll hemma där med lite spel och dricka . Men jag har barnen och ingen kunde ha dom och Henke jobbar på en bil i garaget :) så fick vara hemma men det är ju mysigt att få vara med barnen med :)
Men skulle varit jäkligt roligt att få gå ut lite härifrån..men taggar till tjej kvällen med klädparty ;)
Så nu myser vi massor och väntar hem älskling :) <3

Imorn står det tvättstugan på listan väldigt massa tvätt därför är det bättre med tvättstugan så man slipper hänga så mkt tvätt inne.

Kisses and love !


Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards