Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 29 januari 2013 11:57

Inte skrivit på ett par dagar för inte pallat helt enkelt :)

Glömt att även uppdatera min outfits men lovar att bli bättre på att uppdatera ;)

Jobbat massa nu på blästadsskolan :) trivs väldigt bra inne på tredje veckan nu...hoppas det blir förlängning kommer ju sakna dom massa :( jobbigt att börja på ett nytt ställe när man lärt känna dom nu måste man lära känna nya barn och personal.
Får se hur det blir...

I helgen blir vi Barnfria :D
Ska bli så skönt men älskar att ha dom hemma men jag känner att jag behöver lite ledigt med faktiskt så kanske blir att övningsköra lite och så blir det klädparty och utgång i helgen :D

Ätit klart och druckit upp kaffet så Nu måste jag gå till jobbet får skriva mer ikväll ;)

Kisses and love , miiiickis !!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards