Alla inlägg under december 2012

Av Michaela Engdahl - 31 december 2012 10:32

Nyår då :)

Känns inte riktigt som det men men :) mamma som skulle varit barnvakt idag har blivit magsjuk :( hatar detta asså magsjukan asså...krya på dig mamma <3

Cazzie får helt enkelt fira in det nya året med oss :) fast vi hade planerat annat men jag tänker inte fira in det själv så Henke får vara med oss. Tror vi skulle till Affe och Sophie var det prat om :) <3

Igår var jag på stan på dagen tillsammans med Johanna <3 hittade lite som jag inte ens hade tänkt men men :) alltid roligt med nytt..
Och alltid roligt att träffa sin älskade vän :) <3 sen åkte vi hem runt 16 och slappa en stund :) blev en latte ^^
Sen runt halv 8 åkte vi neråt för att käka lite och sen blev det bio :) mammas pojkar visst hade nog hellre sett den hemma men jag tycker den var riktigt bra...sköna grabbar haha :)

Nu frulle med min dotter och lite mys , älsklingen jobbar så får se när han kommer hem.

Gott nytt år på er alla <3

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 31 december 2012 10:24

Inköpet igår efter söndags shopping :)

Skor från skopunkten ett par till Alex street look 179 kr och ett par till cazzie svarta kängor 249 kr och sen ett par till mig 499 kr höga som vanligt ;)

Kläder till barnen :)
En tröja spiderman 199 kr tillmim tuffa grabb och en one Piece till min söta dotter 249 kr
Det kommer från h&m !

Av Michaela Engdahl - 28 december 2012 21:59

Dessa älsklingar är köpta på nätet 900-1000 kr

Kommer inte ihåg på vilken sida men ska ta reda på det.

Älskar verkligen dom och man kan inte trott men känns knappt att man går med högklackat :)
Kan gärna bli vår / sommar så jag får använda dessa..
Lööve it !!

Av Michaela Engdahl - 28 december 2012 20:54

Idag har vi bara varit inne och myst och busat vi skulle gått ut men barnen sov så länge på dan så tiden bara gick och så prata vi om att träffa mamma o Anneli , Ola o barnen men så fick Molly influensa så då blev inte det heller..:/ lilla platta då <3 åh måste få hinna säga hejdå innan dom åker..
Varit så rastlös idag man vill ju gärna göra nåt har ju haft mina älsklingar att mysa med <3

Åt Mcd när älsklingen kom hem mums :) och nu sover Alex och cazzie myser framför tv:n nu innan hon ska sova med...älsklingen har åkt iväg en sväng med mackan så myser för mig själv just nu men sen blire film när Henke kommer hem ^^
Så sugen på att se twilight men den kommer ju aldrig ut så får vänta...
Får se vad vi kan hitta för något tills han kommer :)

Nu blir det att ta fram lite godsaker och en latte :)

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 26 december 2012 09:56

God morgon !

Igår tog vi en heldag tillsammans som familj och bara busade och myste :)
såg en hel del filmer :) det var skönt med en slappar dag faktiskt...man läser att dom flesta går ut julaftonsdagarna ? Men nae visst om man dricker hemma men krogen !??nja :) men det är bara jag som tänker så eller är för gammal haha....men nyår då däremot är vi Barnfria så :)

Idag blir mer firande hemma hos mamma så ska fixa ordning oss lite nu :) blir att gå ner lite tidigare , älskling ska åka iväg en sväng till jobbet men kommer tillbaka lagom till 12-13...jag ska till mamma tidigare då tänkte jag måste till lidl med köpa dricka och så :)
Åh det ska bli så roligt att träffa Anneli och Ola , Melwin och Molly var så sjukt längesen nu <3 som jag längtat efter dom och efter Felicia men vet inte om hon är med denna gång :/ <3 men ska bli så roligt att få träffa min älskade syrra o hennes familj..

Dags att fixa sig lite nu :)

Skriver mer sen :)
God fortsättning på er alla !

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 26 december 2012 09:43

Längtar så mycket till sommaren första bilden har jag ett par slitna jeans shorts från hm i ljus denim 249 kr älskar dom och linnet är ett tunt och slappt med ett tryck där fram med en tjej ready to rock riktigt skönt på sommaren och öppet på hela sidan den är riktigt skön köpte den på New yorker för 199 kr

Sen har vi en skinn väst köpt på hm 299 kr fick den som present älskar den ..vill gärna ha sommar nu tack !

 
Av Michaela Engdahl - 24 december 2012 23:03

Haft en bra dag , väldigt lugn eller ja busig liten emil hade vi ju men hehe :) men..

Synd bara att älsklingen inte varit så kry idag :/ men glad blev han för det han fick av mig :) och jag är jätte glad av allt jag fått av han men har redan fått veta och fått det innan :) som kläder massvis och en tatto tid hos figge :) yeeey finally längtar redan..ska passa på att göra den stora på sidan :)

Barnen är så stolta över sin kanin :) hon har dock inte fått ngt namn än men barnen är ju så små så man får hjälpa dom lite med namnen :)

Kidzen sover och älsklingen sover med låter han sova för vet ju att han inte är så kry vi får alla mysa och busa imorn istället...jag myser framför tomten är far till alla barnen :) sen blire twilight innan läggdags

Sen kör vi julfirande igen på annan dag hemma hos mamma :) <3

God jul ännu en gång !

Av Michaela Engdahl - 24 december 2012 09:51

Vill önska er alla en riktigt god jul :)

Hoppas alla får en riktigt god jul.
Jag trodde att vi skulle få en förstörd jul men icke men dock så är väl Henke och cazzie inte helt krya i magen än.
Men ingen fara så , henkes föräldrar kommer idag och även hans syskon och morbror.

Imorn blir en lugn dag med bara vila och massa bus och sen på annan dag kör vi igen då blire fira med mamma och Pierre o tillsammans med hans familj och Anneli o tillsammans med hennes familj <3
Önskade fler kunde komma med inget jag tänkt på eftersom det varit som det varit förr men skiter ärligt talat it orkar inte med när man ska bry sig så mycket om det :) det är jul !

Men det blir nog att fira hemma hos mamma ist eftersom vi faktiskt haft influensan här hemma och sen är ju Sofia allergisk och eftersom Henke ville köpa kanin till barnen så blev det lite svårt men kan ju vara skönt för Anneli och dom som kommer annan dagen att slippa hålla på gå upp hit då.

Nu ska jag fixa mig lite innan vi ska handla.

Kisses and love
Och en
Riktig God Jul <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards