Alla inlägg under augusti 2013

Av Michaela Engdahl - 19 augusti 2013 11:57

Ännu en vecka har gått och vi börjar på en ny :)

Haft en helt crazy helg men väldigt rolig :)
Fredagen blev det partey med Malin och även Martina och hennes kompis :) fyfan vad roligt vi hade xD sjukt lite folk bara men det roligaste var ju att man verkligen drog åt sig allas blickar och tjejerna tittade på oss med en elak blick ^^ menar verkligen när jag säger att alla killar glodde hade till och med en svärm vid oss på dansgolvet ännu roligare att nobba dom sen ^^
Men riktigt roligt var det och även om jag inte känt Malin så länge eller träffat Martina på sjukt länge märks det att det är brudar som jag kommer bra överens med.
Lördagen blev en spontan utgång oxå med min babe Martina :) riktigt rolig kväll det oxå...man var rätt trött på söndagen sen ^^ är inte så van att gå ut 2 gånger i rad men haft en riktigt rolig och grym helg :) har även pluggat lite blir lite mer plugg nu idag då man får det där körkortet nån gång och kan boka teorin.

Barnen är på dagis :)
Sen ska vi sova hos morsan för ska upp tidigt imorn då barnen ska fotas :D så blir lite stressigt att åka från oss till dagis till 8 vet hur det blir kommer bara bli sena då :/ ska sätta barnen på kö till någon förskola i vikingstad ist även om vi jobbar i stan så funkar det inte med tiderna dom stänger alldeles för tidigt :/

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 12 augusti 2013 13:32

Nu är vi i stan igen och härjar :)
Skulle jobbat :( men totalt glömt att det var studiedag idag :/ men åkte ändå in för lovat Simon och Alicia att få träffa sina kusiner sen ville barnen leka med Felicia...

Men imorn blire jobb :D så jäkla gott !

Annars då jo jäkla trist väder det har varit en underbar sommar nu kan det väl ändå fortsätta att vara fint...fast jag åker ju snart utomlands ;) så den veckan kan det ju gärna regna ;) !

Druckit kaffe och nu sitter man och slappar en stund medans Alex sover middag får se vad dagen erbjuder....senare på dan blir det iaf god mat hos mamma , lek och bus med kusinerna och barnens kompis Felicia.

Hörs , kisses !

Av Michaela Engdahl - 11 augusti 2013 17:53

Kom hem runt 15 förut och Alexander somnade direkt i bilen så fick ligga kvar en stund :) Cazzie myste vid en film och jag tog mig en kaffe och bara tog det lugnt...

Nu snart fax för sängen för Alexander imorn är det dags för dagis igen :) och jag ska äntligen få jobba så jäkla gött...sen efter jag hämtat barnen blir det väl att vara ute en stund vid lekparken där mamma bor :) vi har varit där nu varje dag och lekt med Felicia som går på deras dagis så då har vi väntat på Henke ute istället....men skönt att ha mamma nära så man kan gå till henne :) men fan vad jag vill ha mitt körkort nu men varit så mkt på sistone men har bokat in mina körlektioner nu men vill ju övningsköra med...ska komma igång med plugget med har ju pluggat men skulle behöva plugga ännu mer..

Nu lite kvällsmys för mig själv vid en film , cazzandra somnade nu :) ska snart lägga Lill grabben med. Passa på att plugga lite då med kanske :)

Kisses !

Av Michaela Engdahl - 11 augusti 2013 12:22

På väg till flygvapenmuseet med familjen :) barnen är väldigt glada att åka iväg..

Men fy vilket trist väder hoppas ju på bättre väder i veckan då jag ska jobba. Äntligen som jag saknat dom på blästad :D !
Så himla gött att få komma hemifrån och börja komma tillbaka till verkligheten och rutinerna.

Skriver mer sen !

Kisses !

Av Michaela Engdahl - 10 augusti 2013 12:48

Hej hopp !

Nu var det grymt längesen jag blogga men inte känt för att sitta och skriva nåt och som sagt det är ju sommar :p så ett litet uppehåll får man ha...

Nu har vi flyttat och trivs kanon i huset !

Barnen trivs som fiske i vattnet och även Karln han har ju äntligen fått sitt garage på hemma plan liksom ! :)
Jag som älskar att inreda vill ju gärna köpa nya grejer huset är långt ifrån färdigt om jag får bestämma...har fått frågan om jag saknar stan , självklart saknar jag stan att kunna åka och träffa kompisarna när som... Denna vecka konstigt nog har jag haft folk att träffa varje dag helt underbart <3 Men saknar inte Jakobsdal för dom flesta grannar var så tråkiga ingen som riktigt jag kände mig bekväm med....men lustigt nog nu när jag och barnen har varit ute efter dagis så brukar vi gå och leka med världens sötaste Felicia :) då ska alla prata med mig nu helt plötsligt lustigt det där...men jag är ju självklart trevlig , saknar ju dock morsan men henne träffar vi ju ändå :) annars trivs jag kanon här kan liksom gå ut i underkläder om jag så vill haha...lugnt och tyst :) plus att huset är fint med..

Idag blir de att städa lite och tvätta senare sen kommer ros och Ola och barnen :)<3 ska bli roligt

Ska försöka skriva lite varje dag nu och bilder på huset kommer :)

Puss o kram på er !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards