Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 7 januari 2013 22:37

Nu är det slut på att sova länge och bara slappa och göra vad man vill :)
Nu tillbaka till sina rutiner äntligen :D får se om man får jobba nåt barnen ska iaf till dagis imorn :) blir skönt för dom...det behöver dom och även jag ,jag längtar efter att komma igång med jobb :)

Men imorn ska jag inte jobba då ska jag ska träffa bästa Elin :D <3 fan sjukt längesen nu så ska bli roligt blire fika och massa skitsnack ;)
Sen måste jag tvätta lite så ser min dag ut imorn :) sen ska jag börja ett program nu framöver som arbetsförmedlingen gett mig usch men men...
Får la se hur mkt man får jobba framöver :) Sökt lite mer jobb nu med
bara hålla tummarna !!

Längtar sjukt mkt till klädpartyt :D
Då blire utgång efter ;) dom som vill får följa med eller Ingemar bestämmer själv...är sjukt taggad :)
Kommer med en inbjudan på fb eller skickar Mess till er som inte har fb :)

Lite tv mys nu innan läggdags :)

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards