Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 9 januari 2013 21:32

Igår umgicks jag med Elin <3 den bästa alltid lika roligt :)
Blev en mysdag med fika och sen tacopaj till lunch och massa skitsnack :)

Idag har det varit en riktigt mysdag tillsammans med sötaste Felicia <3 så himla roligt eftersom det var längesen vi sågs nu....kollat på Pitch perfect och Magic Mike :) riktigt bra filmer...

Pitch perfect är en riktigt må bra film med musik och humor :) man vill bara sjunga med och dansa speciellt i slutet av filmen...är så fest sugen nu :)

Magic Mike är en typiskt tjej film rekommenderar den verkligen :) en av mina favorit skådisar är med där i bland annat :)

Efter vi sett filmerna gick vi en promenad och hämtade barnen på dagis :) sen blev det mer mys när vi kom hem och massor bus :) försöka få cazzie att somna med hon har börjat somna sent på kvällarna eller så somnar hon tidigt och vaknar sen :/ så hon är ju inte så pigg på morgonen är väl egentligen inte jag heller just nu man har ju varit ledig ett tag så tar väl tid för kroppen att återgå till vanliga rutinen :)

Längtar till lördag då har Jag bokad tid hos älskling <3 tillsammans med Sophie som ska göra sin hos sin kille :) sen kanske det skulle bli en kväll tillsammans med sophie och hennes kompis natta får se inte pratat med henke om det än...beror lite på hur han jobbar och vad han tänkt med....vill ju hitta på ngt med henke om han ändå är ledig :)
Längtar ju massa till jag får en tid och fixa min på revbenen hos figge oxå !
Sjukt sugen nu :D

Nu väntar jag hem min älskling <3

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards