Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 22 januari 2013 22:43

Vad är detta för väder !? var är värmen :( nu räcker de med denna vinter..vill fram med sommarkläder nu ;)

Va hemma igår igen med barnen , dom har haft hög feber i helgen hoppas dom håller sig friska nu...vi passade på att mysa massor igår :) hade tvätt med som jag passade på att tvätta :)

Idag fick jag äntligen jobba igen :) så himla skönt trivs så himla bra här så hoppas på längre vik sen :)

Ringde vårdcentralen om Alex igår för vill testa om Alex är laktos allergiker som vi misstänkt nu för han har haft så mkt magknip och bajsat löst hela tiden. Fått byta 6-8 bajs blöjor om dan nu senaste tiden och löst varje gång vilket inte är normalt i min mening så vi har testat det i helgen att ta bort alla mjölkprodukter för honom och det har faktiskt varit mkt bättre på just bajs fronten och han verkar sova bättre men får se vad dom säger när dom ringer igen !

Träffade brorsan i helgen och barnen <3 väldigt roligt att få se dom då jag inte sett dom på länge saknat dom så mycket så det var roligt och på lördag ska jag träffa brorsans ex som ska tatta sig :) ska bli så roligt <3
Längtar som fan nu tills jag ska tatuera mig den 16 :D sen ska jag boka en till tid efter det innan sommaren.
Hoppas på att få fixa mitt stora projekt snart :D vet att många i min närhet har sagt att jag inte ska ha för mkt ;) men jag är vuxen och jag tycker det är sjukt snyggt och sexigt med tatueringar om man sätter dom på rätta ställena och har snygga motiv eller betydelsefulla :) har mkt kvar ;) piercings med dock inte lika mkt för det är inte snyggt det ska vara lagom.

Nu lite slapp framför doll house innan läggdags :)

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards