Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 18 januari 2013 00:09

Jobbat massa denna vecka :) härligt
Jobb imorn med innan jag tar helg :)

Hoppas dock man kan ha sån tur att få gå på intervju :) hoppas...sökt en hel del nu och det gäller att ha kontakter verkligen.
Men skönt att bli bokad så mkt, denna vecka har jag varit i min gamla skola blästaddskolan :) så himla roligt !
Så skönt att fått komma iväg på jobb och komma hemifrån lite , som jag längtat för varit hemma så mkt nu på grund av helger och lov och sen barn sjuka...

men känner på mig att år 2013 kommer bli ett bra år :) det ska bli om inget annat :) längtar till sommaren <3

Så barnen har ju gått långa dagar på dagis och det är ju så roligt :) cazzie har ju fått börja på kräftan nu med vilket hon verkligen älskar att få gå med dom stora , så roligt att se att hon trivs :) det var mer lillebror som blev ledsen i morse när hon gick in där :( men han vänjer sig väl med till slut....kan vara nyttigt för dom båda med faktiskt :)
Cazzandra har ju börjat alltmera nu att gå utan blöjor hemma på dan sen ett tag och gått på toa flera gånger så himla stolt över henne :) hon var inte så intresserad först men hon tycker det blivit mycket roligare att få känna sig stor och gå på toa :)

Idag har vi myst massa åt lite kvällsmat när vi kom hemåt och sen tog vi oss en kopp kaffe mamma och jag :) skönt...imorn jobb igen då så blir en sen dag till men sen hem för lite fredags mys måste hinna handla lite med :) sen blir det att träffa bästa Sophie i helgen <3 men ska oxå söka ett jobb lämna mitt cv tänkte jag...mer säger jag inte om de nu...
Ska bli så skönt med helg nu när man jobbat hela veckan :)

Btw så har jag redan bokat en ny tid hos älsklingen haha xD längtar även till jag får en tid hos figge , som jag fick i julklapp av Henke !
Många tänker säkert hur många ska du ha....men det är så sjukt snyggt om man väljer rätt ställe och rätt motiv :)

Nu blir det snart sängen för min del :)

Kisses and love !

Mammas hjärta <3 du är verkligen mammas ängel älskar dig <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards