Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 5 januari 2013 15:10

Dagens outfit är lite mer ledig :) hållt på och grejat lite här hemma och myst med barnen :) nu är mamma här på fika...

Linne Marilyn Monroe älskar den fick den av mina svärföräldrar och svägerska :) så vet inte vad den kosta eller var den är köpt...

Leggings svarta 199 kr från h&m

Love !

Av Michaela Engdahl - 5 januari 2013 11:47

Igår träffade vi Sophie och Linnea och milo :) <3
Så blev lite skitsnack och mys med dom , vi var sjukt trötta , hungriga och barnen busiga så man orkade knappt nåt men det var mysigt ändå :)
Väntade hem våra karlar som skulle komma med Mcd :) så blev lite käk innan vi åkte hemåt , barnen somnade direkt när vi kom hem super skönt :D så jag fick vila lite innan man gick och la sig

Idag har vi börjat dagen med att mysa framför tv:n :) blir nog att träffa mamma en stund idag <3 inte träffat henne på en vecka nu pga att hon varit sjuk...skulle behöva städa här hemma känner jag men jag har inte orken till det haha men ska ta tag i det imorn tänkte jag får göra det när lille Alex sover middag :)
Henke jobbar idag heldag med :/ så han kommer hem ikväll :) då hoppas jag på massa familjemys med film...måste köpa nåt gott till kvällen.
Blir att fixa sig lite snart och göra ordning lite här hemma iaf innan vi går ut :)

Nu ska jag ta mig en latte innan :)

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards