Alla inlägg under juli 2012

Av Michaela Engdahl - 31 juli 2012 11:18

Gått 1 vecka redan shit vad tiden går...men var försvinner det fina vädret ? :(

Veckan började jobbigt var ledsen och åt typ inget kände mig inte alls hungrig men det blev bättre skönt det och mår för övrigt bättre nu vilket är skönt :) känner mig gladare nu men mest orolig över vissa saker bara men det hoppas jag ska lösa sig... Men annars är det bra, märks även på barnen...

Alex har lärt sig väldigt mycket under denna vecka och cazzandra lärt sig mer ord...är så sjukt stolt över dom <3
Alex fyller ju 1 år om bara 1 månad :o fan vad tiden gått snart börjar båda mina på dagis med :(( kommer kännas konstigt men riktigt skönt att börja jobba sen och få egna pengar..ska jag börja spara lite med :)

Skriver mer sen om jag orkar :))

Kisses !!

Av Michaela Engdahl - 28 juli 2012 08:46

Denna vecka har ju varit underbart väder :) äntligen så himla skönt och fort har den gått med :) underbart

I tisdags kände det som att att tiden stannat :'( men onsdag träffade jag Johanna s <3 på stan och tog en fika :) skönt att tänka på annat och sen träffade jag natha <3 så tog vi promenad till johannelundsbadet med barnet :) dom tyckte det var så roligt sen gick vi hem och snackade massa :))

Torsdag träffade jag Michelle och umgicks med henne hela dan :) kollade lite på stan på dan kunde inte köpa nåt direkt men Michelle titta lite :) sen blev det en fika innan vi åkte hemåt för att sola och bada :)

Igår kom Sofia och Pierre :) med barnen det var roligt så dom var hela dan så blev god mat och mycket skratt :)

Idag blir det lugnt på dan men ska träffa Michelle ikväll först dit och dricka lite och sådär sen blir det nog utgång :)) <3 längtar till ikväll ska ha så roligt och tänka på annat :)

Miss u :'( Varit så himla svårt..
Men snart får jag säga allt jag tänkt på..

Dom bästa jag har , Always nummer one <3



Av Michaela Engdahl - 25 juli 2012 17:36

Var på stan med Johanna på morgonenkrevad trevligt så :) skrev in mig på arbetsförmedlingen men tills dom sista mamma dagarna går ut kunde dom inte göra mycket mer...tröööga gillar dom inte alls men slipper dom nog sen när jag väl tagit över älsklings jobb...ska bli så skönt att jobba sen tror allt blir så mkt lättare då..

Efter stan blev det johannelunds badet med natha och barnen :) <3 fick åka hem först dock och äta lite och hämta badkläder...men solen försvann ju så fick ju inte sola :(
Nu är vi hemma och fikar snackar lite :)) alltid lika roligt men man lyckas alltid tänka på det jobbiga :'( gör så ont...Kan inte rå för det , älskar <3 sorry

Kisses and love <3

Av Michaela Engdahl - 25 juli 2012 09:35

Solat på morgonen haha redan vid 08.00 ^^ och nu är cazzie och jag på väg ner till stan för att träffa Johanna :) <3

Sen får jag se om det blir att bada lite :) ska ju bli riktigt varmt idag om det stämmer då :)

Tänker på dig och älskar dig

Skriver mer sen hej svejs !

Av Michaela Engdahl - 24 juli 2012 11:38

you are the one and only I love
You are the only one for me
My life without you is like with a pool without water <3


Har aldrig varit så rädd som jag är nu.....hatar mig själv !!
don't give up , be strong...


Blir att umgås med natha idag och mysa med barnen...idag orkar jag inte med nåt !


Skriver mer ikväll !!


Älskar er <3

Av Michaela Engdahl - 24 juli 2012 11:31

you are the one and only I love
You are the only one for me
My life without you is like with a pool without water ?

Har aldrig varit så rädd som jag är nu.....hatar mig själv !!
don't give up , be strong...

Blir att umgås med natha idag och mysa med barnen...idag orkar jag inte med nåt !

Skriver mer ikväll !!

Älskar er <3

Av Michaela Engdahl - 23 juli 2012 22:55

Idag har jag haft besök av underbara johanna <3 blev massa mys...
Annars har dagen varit väldigt lugn skönt det :) imorn blire ner till stan en snabbis och fixa jobbgarantin...

Alexzander har börjat gå massa nu med sin gåvagn han lär sig allt mer tror inte det är långt Kvar tills han kan gå utan den :)
Var ju hos syrran och rikard i lördags och barnen tyckte det var så roligt dom slockna i bilen på väg hem sen sov dom hela kvällen så natha Och jag fick en myskväll med film och godis :))

Ja vad ska jag skriva mer :' (
Trött på dessa lögner från alla , när började folk ljuga så mycket ?
Blir bara värre om man ljuger , ger mig inte ens en chans liksom...har svårt att lita på folk nu när så många hela tin svikit mig...det är ju egentligen bara om skitsaker...Känns tråkigt att det känns som att folk skrattar bakom ryggen på en och tror man e trög...kanske inte e så men känns så !
Vet inte hur jag ska kunna lita på folks ord men får helt enkelt lära mig att göra det igen för orkar inte tänka påt !


Nu snart ta en dusch sen blir det film innan läggdags <3

Av Michaela Engdahl - 19 juli 2012 08:56

Vaknade runt halv 8 idag , myste liten stund i sängen innan vi gick upp :) nu har vi lite tv mys ska fixa lite frulle nu med...sen packa väskor och fixa ordning oss för idag åker barnen till farmor och farfar :) men först blir det iväg än stund med svärmor till Jocke och fika :)
kommer sakna barnen när dom åker :( men ska bli skönt att få lite egen tid nu..men på lördag ska vi till Veronica så då ses vi ju igen :D <3 ska bli så roligt hoppas på fint väder bara

Skriver mer ikväll, ciao !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards