Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Måååndag!

Av Michaela Engdahl - 19 augusti 2013 11:57

Ännu en vecka har gått och vi börjar på en ny :)

Haft en helt crazy helg men väldigt rolig :)
Fredagen blev det partey med Malin och även Martina och hennes kompis :) fyfan vad roligt vi hade xD sjukt lite folk bara men det roligaste var ju att man verkligen drog åt sig allas blickar och tjejerna tittade på oss med en elak blick ^^ menar verkligen när jag säger att alla killar glodde hade till och med en svärm vid oss på dansgolvet ännu roligare att nobba dom sen ^^
Men riktigt roligt var det och även om jag inte känt Malin så länge eller träffat Martina på sjukt länge märks det att det är brudar som jag kommer bra överens med.
Lördagen blev en spontan utgång oxå med min babe Martina :) riktigt rolig kväll det oxå...man var rätt trött på söndagen sen ^^ är inte så van att gå ut 2 gånger i rad men haft en riktigt rolig och grym helg :) har även pluggat lite blir lite mer plugg nu idag då man får det där körkortet nån gång och kan boka teorin.

Barnen är på dagis :)
Sen ska vi sova hos morsan för ska upp tidigt imorn då barnen ska fotas :D så blir lite stressigt att åka från oss till dagis till 8 vet hur det blir kommer bara bli sena då :/ ska sätta barnen på kö till någon förskola i vikingstad ist även om vi jobbar i stan så funkar det inte med tiderna dom stänger alldeles för tidigt :/

Kisses and love !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Engdahl - 2 februari 2014 10:00

Sitter här med förkylning , hosta och ont i halsen... När ska detta ta slut trött på sjukdomar. Men imorn jobb igen så bara kämpa på , men bara febern håller sig borta såklart.. Jag som tänkt boka in 2 lektioner denna vecka och nästa vecka för de...

Av Michaela Engdahl - 6 januari 2014 11:58

Sista dagen på ledigheten ! :) Imorgon är det dags igen för jobb , studiedag med jobbet :) även barnen har ju studiedag imorn och är ledig onsdag men fixat barnvakt så jag kan jobba :)! Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinen igen...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 10:07

Just ja angående huset så går det skitbra trivs jättebra bara synd att jag inte kan ta mig nånstans med barnen när jag är själv man blir rätt låst men ska ta mitt körkort som sagt detta år så nu jäklar :)! Önskas bilder på huset kan jag fixa de :)! ...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 09:55

Flera månader sen jag blogga , man kommer ifrån det där ibland varit så mycket hela tiden och jag har bara inte orkat... Nytt år är det nu iaf och hoppas på nya spännande händelser detta år. Lite planerat iaf :) resa med underbaraste Nathalie och...

Av Michaela Engdahl - 20 oktober 2013 12:00

Ännu en underbar helg , sovit över hos mamma sen i torsdags :) För började sjukt tidigt i fredags så var lättast att ta sig till jobbet härifrån än från vikingstad när man inte fått körkort än :p Fredagen började jag som sagt 07.00 och jobbade t...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards