Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Michaela Engdahl - 30 januari 2013 08:40

God morgon !

Alex väckte oss runt halv 8 :)
Skönt att få vakna skapligt lätt att man sover vidare annars ^^
Slappat mest nu på morgonen med barnen framför lite tingeling :)
Nu blir det att fixa ordning frulle innan man hoppar in i duschen :)

Jobba idag med och barnen ska dagis :) cazzie har precis sluta med att sova middag på dagis tycker hon börjar bli så stor nu så hon behöver inte det för hemma gör hon inte det så då får ju hon alltid följa med ut :) märks att hon tycker det är roligt när hon får vara med dom stora barnen :) gå på toa har hon börjat med oxå nu hela tin verkligen så duktig är hon och får massa beröm på dagis om det. Skönt att slippa blöja ibland tycker hon :)
Alex har ju börjat bli ledsen när vi lämnar :/ men tror det är lite den perioden med och sen just för att syrran börjat på kräftan.
Men vet ju att han har det roligt sen :) lämnar dom båda o goda händer. Men det skär sig i hjärtat när man ser sina älsklingar bli ledsna.
Alex brukar alltid sitta med sån där fanta color tavla med peggar man ska sätta dit...det är ju för större och man kan tro att han ska stoppa i mun men icke han vet hur man ska göra och tycker det är skitkul :) han är så duktig

Nae nu blire frulle och lite mer mys innan man ska duscha och fixa ordning sig och barnen :) sen blire lämna barn , jobb :)

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards