Alla inlägg under juli 2013

Av Michaela Engdahl - 5 juli 2013 21:08

Varit hos mamma och sovit sen i onsdags nu :) då älsklingen åkte iväg till metaltown :)

Igår var vi väg på en promenad till johannelund för att handla lite och hämta paket :) Alex ville ju såklart gå lite , cazzandra somnade på vägen...sen tog jag och cazzandra en lång promenad på kvällen med Sophie :) cazzie borde sovit men ville så gärna följa med oss...

Idag har vi varit på stan lite :) cazzandra behövde en keps :) sen inköpte jag lite smycken till mig själv ^^ sen blev det färga topparna i mer rött då det försvunnit lite...ikväll är även brorsan här med barnen :) längesen kusinerna träffade varann så det är roligt dom har busat som bara den :) ätit tacos har vi gjort och nu dricker kaffe nu :) snart film mys innan läggdags !

Imorn blir nämligen Astrid Lindgrens värld med barnen och svärföräldrarna :) så då blir vi borta en hel dag och barnen ska även sova hos farmor och farfar , jag skulle med det men blir nog att träffa en kompis !

Nu vara lite social och dricka kaffet !

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards