Alla inlägg under februari 2013

Av Michaela Engdahl - 17 februari 2013 21:49

Hej hopp !

Söndag igen förstår inte vart tiden försvinner...det går så fort !
Känns verkligen att man jobbat mkt tiden går mkt fortare då :) trivs som bara den där ska få komma tillbaka efter sportlovet denna vecka blir det nog ledigt hela veckan för min del måste vabba imorn för cazzie har fått feber igen :/ så blir att vara inne imorn...men jag har bestämt att vi ska baka imorn :)

Annars har dagen varit lugn, passat på att städa och tvätta då barnen sov förut på dan sen blev det lite mat och mys och massa bus...Alex är överallt haha förstår inte var han får sin energi ifrån man skulle behöva den ibland :)

Tisdagen ska jag nog träffa bästa Elin :D som jag saknat dom :(
Onsdagen blir en date med Sophie :D <3 torsdag kommer syrran och hennes dotter Elin <3 sjukt bra vecka känner jag :)

På alla hjärtans dag Btw kom älsklingen hem med blommor och choklad och en liten nalle :) väldigt gulligt och blev glatt överraskad eftersom jag inte hade väntat mig det alls :) <3
Och en annan bild på sonen när han provar pappas mössa ;) <3

Nu film och lovar att försöka bli bättre på uppdatering ;) haha

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 17 februari 2013 21:38

Dagens outfit var längesen jag la in nu :) jeans lite dirty look 364 kr på gömda juveler älskar dom ! Dom är ju ner till fötterna men jag har vikt upp dom lite själv.

Dom andra ljus denim stretch tajta från gömda juveler 429 kr älskar dom lika mkt :)

Linne köpt för något år sen på hm för 129 kr tror jag det var.

Av Michaela Engdahl - 7 februari 2013 21:09

Var hemma typ efter 17 när vi hämtat barnen :) sen kom brorsan och mamma en sväng rooligt som alltid :)
Blev lite mat och sen fika och massa prat självklart.... Alex la sig nästan direkt när dom kom vid 18 :) <3

Trött man är nu efter denna dag....märks att man varit hemma nu i tre dagar med cazzie man hinner bli rätt slö.
Men imorn blire jobb igen fast lite längre dock men gör mig inte så mkt tänker mest på vem som kan hämta barnen eftersom dom stänger 17 och jag slutar typ då.

Aja det ordnar sig ;)
Nu lite film om jag hittar ngn men jag lär väl somna innan hehe :)

Kisses and love , mickiiiis !!

Av Michaela Engdahl - 7 februari 2013 11:40

Usch ibland känner mig som världens sämsta mamma....men det gör väl alla nån gång antar jag :/
men mina änglar är på dagis nu iaf och ätit lite så nu blire jobb :)
Inte så sugen på att gå en promenad i detta väder....men ska bli skönt att börja jobba lite där jag trivs med :)

Nu till jobbet !

Kisses and love !

Cya later !

Av Michaela Engdahl - 7 februari 2013 01:16

Idag har vi varit hos mamma och myst och även natha kom :)<3 kommer sakna henne massor nu :( men vi ses ju igen...
Blev ju lite bus med när Alex kom hem , skönt att febern försvunnit. Så imorn blir det dagis för båda älsklingar för ska jobba lite på blästadsskolan :) men nu är man själv seg av att ha suttit hemma nu med cazzie så ska bli skönt att få komma igång med jobbet :)

Fixade ordning mina naglar förut hade lite tråkigt första gången jag målar leopard mönster men blev nöjd faktiskt :)

Upp tidigt imorn så lägger mig brevid min bästa <3
Natti , love !

Av Michaela Engdahl - 5 februari 2013 19:57

Inte skrivit på ett tag nu

Ska försöka uppdatera så ofta jag kan :)

Har ju jobbat i 3 veckors tid på blästadsskolan nu :) härligt trivs kanon och dom verkar trivas med mig så det känns bra så varit lite sena dagar när man kommit hem och hämtat barnen.
Så man har inte orkat med att skriva direkt :)

Helgen har varit kanon, vi myste när vi kom hem i fredags barnen och jag :) mamma kom även upp en sväng och Eve sover över :) när mamma gick hem så myste cazz lite med faster så jag fick städa lite ^^ sen blev det mer mys... Lördagen blev det en tjejkväll med bästa <3 hade även klädparty med gömda juveler <3 sen utgång efter det :D hade en rolig kväll men tråkigt att folk ska försvinna hela tin bara och att man tappar bort varann...sen köpte jag mig en god smörgås från subway :) med Sophie , natha och ros <3
Söndagen blev en slappdag för min del :) <3

Skulle väl jobbat igår och idag med men fått vara hemma och vabba nu för cazzandra har hög feber blir imorn med så hon blir helt frisk...sen jobba torsdag och fredag på blästadsskolan (y) jag har inte känt mig alls bra idag heller barnen har lekt mkt för sig själva idag medans jag legat på soffan hela eftermiddagen...börjar misstänka att gallan eller magkatarr :( ska ringa om en tid imorn bitti iaf...

Nu myser jag och cazz liteoch väntar hem älsklingen, hennes feber har gått ner igår hade hon 40 graders men idag hade hon mindre iaf så det känns skönt...lekt och pratat lite mer idag :)
Men imorn får hon vara hemma med så får hon gå tor och fre..

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards