Alla inlägg under oktober 2013

Av Michaela Engdahl - 20 oktober 2013 12:00

Ännu en underbar helg , sovit över hos mamma sen i torsdags :)
För började sjukt tidigt i fredags så var lättast att ta sig till jobbet härifrån än från vikingstad när man inte fått körkort än :p

Fredagen började jag som sagt 07.00 och jobbade till 17.00 trodde jag skulle vara sjukt trött men gick väldigt bra att jobba ändå :) får massa kramar av mina älskade barn där som vanligt alla är ju för Goa... Lite roligt att komma bra överens med både personal och barn , killar och tjejer kommer och säger att jag är den bästa fröken och coolaste :) barn är för söta !

Sen hämta jag barnen direkt efter jobbet åkte hem till morsan och fixade maten innan jag la lillgrabben :) och fixade ordning mig för kvällen , synd bara att vi kom iväg så sent till Martina :( men blev bra ändå till slut :) inte lika mkt folk på Harrys som det var förra helgen...kvällen började sjuk, rolig men sen blev det tråkigt ett tag...det är inte roligt att vara på krogen så nykter som jag var kan jag säga :p och alla bara splittras hatar sånt men tyvärr blir det så ibland...men sen kom vi alla igång igen ,Martina snackade med mig och drog upp mig till dansgolvet och där var hela gänget :) så blev det roligt igen <3 fast jag var nykter haha.....sen dansade jag med Natha <3 och hennes kompis innan vi drog hemåt :) tack alla för en sjuk kväll <3
Roligt att lära känna nya människor med ;)

Lördagen blev en redig myskväll med min älskade barn och min älskade mamma :) vi var och köpte lite gott , åt även tacos ;) inget ovanligt direkt haha sen blev det film med mina fina <3
Idag är det dags att åka hem till mig i vikingstad :) ska bli skönt

Nu ta sig en dusch innan man gör sig klar :) !

Nathalie älskar dig tack för att du finns <3 och Martina så glad att vi fått upp kontakten du är verkligen en underbar vän , älskar dig vännen !

Av Michaela Engdahl - 17 oktober 2013 00:36

Ännu en vecka har snart gått , redan torsdag inte klokt vad tiden går fort :) vilket betyder att jag har en intervju vid 13.....håll tummarna för att jag får det :D skulle verkligen vara riktigt skönt med ett fast schema och fasta tider
Nu är vintern snart här med , hört att det ska bli snö....visst mys med snö men nae saknar redan sommaren , hade den bästa nu på länge....inte haft en bra sommar sen flera år tillbaka nu bara varit massa skit...Turkiet veckan var bäst <3 och dagen på Astrid Lindgrens värld var underbar med barnen <3

Kollade på en film med Henke igår " i spit on your grave " tycker fan den var vidrigare än någon skräckis....men den var bra, men den väckte många känslor inom mig , kom upp mycket minnen...det var så hemskt det, hade fan svårt att somna ..!

Nu blir det sängen strax sjukt trött ....ska försöka uppdatera så ofta jag kan :) och även mina outfits ! ;)

Kisses and love !

Av Michaela Engdahl - 13 oktober 2013 12:21

Idag blir en redig mysdag först nu hos mamma och sen hemma :) Henke skulle hämta oss sen när jag ringer
Så ska vi handla sen med , ska fan äta en riktig god mat idag har jag bestämt och köpa nåt gott till tv mys :)

Var ute igår med världens bästa Martina och några andra Goa tjejer :) fyfan vilken rolig kväll som alltid så himla kul att man haft så roligt nu senaste gångerna jag varit ute...men ingen sovmorgon här inte fick gå upp tidigt för barnen var vakna :) vill inte att mamma ska tat... Men gör inget , vi har alla haft en redig mysmorgon :) <3

I veckan blir det jobb , övningsköra , arbetsförmedlingen och intervju på en förskola xD skit najs men kommer ju sakna mina barn och personalen på blästadsskolans fritidshem om jag skulle få det men blir ju skönt ändå och få något fast.

Skriver mer sen för trött nu ^^

Cya later , kisses !

Av Michaela Engdahl - 5 oktober 2013 10:54

I'm back !

Nu har mysiga men tråkiga hösten komma vilket gör att jag kanske sitter mer och skriver vid datorn :)!

Idag har jag haft en mys morgon med dottern , killarna har sovit länge så vi hann se lejonkungen och äta frukost själva :) <3

Annars har det varit en bra sommar ännu bättre än förra :) gjort lite mer grejer denna sommar och sen flyttat mitt allt :) värsta flytten ever , tog fan 1 vecka innan vi var helt klara ^^ så jäkla mkt skit asså..sen har vi gjort mest smågrejer med barnen men det uppskattas ju verkligen :) sen har jag varit i Turkiet vilket var helt undebart, det var den bästa veckan på länge :) blir en resa med natha nästa år igen <3 längtar redan

Alla pratar mycket om ärlighet !?
Men aldrig någon som är ärlig eller står för vad dom sagt....så trött på att ens vänner/familj tror att man är trög , jag vet mkt väl alla lögner runt omkring mig och många av dom vet inte ens om hälften av vad jag vet för att jag väljer att låta vissa grejer vara för pallar inte känner bara att dom är inte värda min tillit längre eller ärlighet....dom har bevisat var dom står, dom har förbrukat min tillit för mkt nu så den har försvunnit för dom...jag har varit för snäll helt enkelt och ställt upp nu är det slut med det...jag erkänner att jag har många fel , jag är inte perfekt men man kan alltid lita på mig att jag alltid finns där och är ärlig mot dig sålänge du varit det mot mig och varit snäll och ställer upp kan du alltid lita på mig !

nu fixa ordning lite för sen kommer bästa Jesseca och bästa felli...roligt för cazz med en kompis :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards