Direktlänk till inlägg 24 december 2012

Julfirandet !

Av Michaela Engdahl - 24 december 2012 23:03

Haft en bra dag , väldigt lugn eller ja busig liten emil hade vi ju men hehe :) men..

Synd bara att älsklingen inte varit så kry idag :/ men glad blev han för det han fick av mig :) och jag är jätte glad av allt jag fått av han men har redan fått veta och fått det innan :) som kläder massvis och en tatto tid hos figge :) yeeey finally längtar redan..ska passa på att göra den stora på sidan :)

Barnen är så stolta över sin kanin :) hon har dock inte fått ngt namn än men barnen är ju så små så man får hjälpa dom lite med namnen :)

Kidzen sover och älsklingen sover med låter han sova för vet ju att han inte är så kry vi får alla mysa och busa imorn istället...jag myser framför tomten är far till alla barnen :) sen blire twilight innan läggdags

Sen kör vi julfirande igen på annan dag hemma hos mamma :) <3

God jul ännu en gång !

 
 
Ingen bild

Mattis

25 december 2012 14:29

Så fina trevlig fortsättning

Michaela Engdahl

28 december 2012 12:07

Tack kram

 
Ingen bild

Mattis

25 december 2012 14:39

Kollat runt lite läs denna sista blogg tror de handlar om dig känner igen pojkens historia
mobil.dagsomnatt.bloggplatsen.se


Kram

Michaela Engdahl

28 december 2012 13:18

Aaa det handlar om mig .

Hur kunde du gissa det ?

Kram

 
Ingen bild

Mattis

29 december 2012 12:56

Känner igen allt. Tråkigt tycker ja. Men strångt att skriva de hon gjort


Kram snygging

Michaela Engdahl

31 december 2012 16:31

Absolut , klart det är tråkigt....det är inte nåt någon mamma vill gå igenom direkt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Engdahl - 2 februari 2014 10:00

Sitter här med förkylning , hosta och ont i halsen... När ska detta ta slut trött på sjukdomar. Men imorn jobb igen så bara kämpa på , men bara febern håller sig borta såklart.. Jag som tänkt boka in 2 lektioner denna vecka och nästa vecka för de...

Av Michaela Engdahl - 6 januari 2014 11:58

Sista dagen på ledigheten ! :) Imorgon är det dags igen för jobb , studiedag med jobbet :) även barnen har ju studiedag imorn och är ledig onsdag men fixat barnvakt så jag kan jobba :)! Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinen igen...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 10:07

Just ja angående huset så går det skitbra trivs jättebra bara synd att jag inte kan ta mig nånstans med barnen när jag är själv man blir rätt låst men ska ta mitt körkort som sagt detta år så nu jäklar :)! Önskas bilder på huset kan jag fixa de :)! ...

Av Michaela Engdahl - 4 januari 2014 09:55

Flera månader sen jag blogga , man kommer ifrån det där ibland varit så mycket hela tiden och jag har bara inte orkat... Nytt år är det nu iaf och hoppas på nya spännande händelser detta år. Lite planerat iaf :) resa med underbaraste Nathalie och...

Av Michaela Engdahl - 20 oktober 2013 12:00

Ännu en underbar helg , sovit över hos mamma sen i torsdags :) För började sjukt tidigt i fredags så var lättast att ta sig till jobbet härifrån än från vikingstad när man inte fått körkort än :p Fredagen började jag som sagt 07.00 och jobbade t...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards