Alla inlägg den 14 december 2012

Av Michaela Engdahl - 14 december 2012 17:05

Hej hopp !

Denna vecka har man varit hemma då igen fick även vabba idag för dottern :/ men nu äntligen har febern gått ner så nu blire en myshelg så hon blir helt frisk :) det är ju bara 1 vecka kvar av förskolan sen har hon jul lov :) sen efter nyår ska hon börja med dom stora barnen på kräftan :)

Idag är jag riktigt trött och ont i huvudet har jag man blir tokig av att få sitta hemma och glo och vara helt själv:/ men hoppas på att få jobba lite nästa vecka innan det blir jullov...ska snart ta mig en dusch och fixa ordning mig men kan inte lämna barnen själva så mamma ska komma upp hit Alexzander är på allt så man måste se efter han och han klättrar överallt livsfarlig han har gjort massa bus idag så jag är riktigt trött men ikväll blir det bio med dom bästa :)
The hobbit ska bli så jäkla roligt :D får berätta om den sen...skönt att få komma ut och slappna av en stund ^^ mamma och natha är gulliga och har barnen <3

Sen vill jag passa på att tacka ni som läser mina inlägg och lämnar kommentarer...en har kommenterat mycket om min stil att jag har snygg stil och så och gav mig oxå ett tips om att visa upp mina outfits och skriva om dom tack det värmer så mycket :) och ska verkligen tänka på ditt tips och fixa det , jag tycker bara det är kul att prata om älskar ju kläder , skor , väskor m.m :)

Kisses and love !!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards