Alla inlägg den 2 december 2012

Av Michaela Engdahl - 2 december 2012 10:46

Blev en Ikea runda igår tillsammans med Sophie och Alexzander <3
Skulle kolla på lite till studion men eftersom grabbarna redan köpt en del så var det svårt och det vi ville köpa var inte lätt att ta med på bussen...men vi skulle fixa det sen framöver :) kom hem med lite glas, bestick och tallrikar iaf vi behövde verkligen nya :) ska köpa fler tallrikar och mer glad och så innan jul vill byta ut vårat här hemma..
Blev en mycket trevlig och mysig dag med mycket prat :)

Idag är det ju första söndagen i advent :D 4 veckor kvar sen är det julafton börjar bli smått stressad nu med julklappar och annat julinköp men ska gå liten veckan sen ska vi ju till Ullared den 16 :D hoppas bara inte älsklingen bangar vill så gärna dit..
Tänkte köpa nåt till barnen igår men då skulle dom precis stänga men det hinns vet ju inte riktigt vad jag ska köpa till alla än...älskling vet jag en grej jag ska köpa :) sen ska jag nog köpa en extra försöker komma på lite vad man kan köpa :)

Idag kommer min underbara vän Sofia på lite advents fika :) <3

Nu lite frulle med barnen vaknade sent idag det var skönt med sovmorgon :)

Kisses and love <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards