Alla inlägg den 23 december 2012

Av Michaela Engdahl - 23 december 2012 15:31

Usch denna helg har varit den värsta på länge för oss vi alla åkte på influensan . Alex var den enda som klarade sig från det..henkes föräldrar var snälla och hämta han igår så vi andra fick vila..
Aldrig mer säger jag bara detta var inte roligt...

Idag mår vi bättre så har städat lite nu ska vi till svärföräldrarna och äta lite och hämta lite till kaninen så ska vi åka och kolla på den sen handla sen hem och bara slappa..

Imorn är det julafton fan fort tiden går nu , bara 1 vecka kvar till vi firar in det nya året :)

Kanske skriver mer ikväll
Kisses and love !




Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards