Alla inlägg den 5 december 2012

Av Michaela Engdahl - 5 december 2012 23:16

Så skönt att tiden går så himla fort nu :) längtar massa till julen nu då får jag träffa syrran Anneli och hennes familj som bor i sthlm :) <3 sen gott med julmaten ^^
Idag har cazzie och Alex varit hemma och myst med mamma och busat massa hehe :) "ojoj" är alexzanders favorit ord :) dom lär sig allt mer nya saker och ord för varje dag <3

Denna vecka har cazzandra varit sjuk istället så varit hemma nu lite långtråkigt när det blir flera dagar men imorn är vi lediga med så då ska vi ge oss ut iaf tror vi båda behöver det :) då blir det mysfika med Sophie och Affe :) älsklingen skulle förmodligen med oxå...sen senare på dagen blir det mys med mamma och natha för älskling ska åka iväg en sväng..
Fredag blir det att börja med julhandlingen :) resten blir att köpa med älskling...nu vet jag på ett ungefär vad barnen ska få iaf :) bara Henke min jag Inte vet riktigt än :/ !?
Men jag vet äntligen vad jag önskar mest av allt :D

En tatuering och få gå och pierca mig :D som jag längtat efter det nu asså..för det är inget jag gör ofta om man säger så....annars var jag inne på typ gå till frisören och sätta i hårförlängning just för att göra mitt hår tjockare eller få köpa nåt på stan men jag fyller ju sen med i april så då kan jag önska mig det då :p hehe
Får se vad tomten älskling kommer med <3

Btw älskar verkligen min familj över allt annat vi har gått igenom det mesta tillsammans nu och har haft det väldigt kämpigt som par och som familj men känner verkligen att efter denna jävla jobbiga sommar som varit dom flesta vet hur jobbigt det var så vet jag att vi är så rätt som familj så det finns inte :) skönt att äntligen få må bättre , älskar er mina guldklimpar <3

Ni är dom bästa som hänt mig <3

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards