Alla inlägg den 10 december 2012

Av Michaela Engdahl - 10 december 2012 20:24

Vilket väder vi har så himla vackert med allt vitt :) men kan inte hjälpa det saknar sommaren då man får ha mindre kläder på sig ... Att klä på barn under vintern är inget roligt !!

Alex sover , lille gosingen...dax för cazzie att sova med :) hoppas det går bättre ikväll...igår vägra hon :/
Alexzander har börjat prata mer nu även dom på dagis sa det han är så duktig :) lär sig nya ord hela tin, " tack" " varsågod" " titta" " titta här" "Tutte" " puss" " ojoj " :) lite av dom ord man hör ofta nu hehe
Han är en riktig energi knippe även på dagiset haha jaa man går veta att man lever är på allt här hemma , mamma får knappt sitta ^^ klättrar överallt fattar inte :p
Men är så glad att dom kommit hem igen som varit borta från mamma i helgen <3


Snart kommer älskling hem <3
Nu blire pengarna på bordet och mys framför tv:n (y) sitter med min Leo filt och precis druckit kaffe fryser som attan !!

Usch imorn måste jag på ett möte vid 14 om jag ska få pengar men får se..ska träffa Sophie imorn med hon ska förmodligen komma hit :D<3 mysigt

Kisses and love !!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards