Alla inlägg den 8 december 2012

Av Michaela Engdahl - 8 december 2012 21:54

Härligt att se vitt ute !!
Men börjar allt sakna sommaren då man slipper alla jäkla kläder man måste ha på sig !
Vinterjackan är bara Ivägen hela tin..

Igår var jag på stan en sväng blev lite julklappsinköp till barnen och sen blev det Mcd ^^ mums men knappt pengar kvar till annat måste köpa julklapp till älsklingen med och sen måste vi köpa till bak och till julmaten...
Barnen åkte tidigt igår till farmor och farfar , saknar dom massa nu men imorn kommer dom igen :) men då åker min stora älskling iväg :( på en kryssning där sabaton spelar..kommer vara tomt utan honom i sängen men är ju bara en natt som tur är :)
Men jag ska sola med natha på dagen sen blire mys med barnen :)) <3

Idag har natha och jag varit på ett mini klädparty kan man väl säga med gömda juveler <3 sen åkte vi till centrum för att handla inför kvällen och sola lite ;) sen blev det tacos när vi kom hem...efter både taco mys och fika mys och mycket skratt så ska vi mysa framför en film nu och godis :) yummie

Kisses and love <3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards