Alla inlägg den 20 december 2012

Av Michaela Engdahl - 20 december 2012 09:27

Här oxå lite nytt jag köpt under hösten :)

Väska med nitar köpt på h&m för 399 kr fanns även i svart !

Lite längre klänning svart med knyte runt nacken , ett tunt skönt matrial. Hade den på mig när vi döpte sonen :) älskar den köpt på www.gomdajuveler.se köpte på ett klädparty jag hade med dom då man får lite rabatt oxå sån tur jag har :) men därför håller jag inte riktigt koll på priset men runt 399 kr kostade den jag fick den av min pojkvän men 150-199 kr betalade vi för den :)

Leopard klänning med dragkedja köpt på h&m 199 kr älskar den ^^

Har mycket mer att visa men får visa mer vartefter :)

Av Michaela Engdahl - 20 december 2012 09:09

Godmorgon en ny dag !

Somnade sent inatt så är lite seg idag , barnen får vara på dagis idag med sen är det jullov det ska bli så skönt att slippa detta stress på morgonen.
Och snart är det julafton med inte klokt vad tiden gått fort :) ska bli så mysigt tråkigt bara att inte få öppna egna julklappar men men alltid roligt att ge bort tycker jag :) speciellt om dom blir glada :) vet bara en julklapp jag ska få av Henke faktiskt fick veta lite i förväg men tänker inte avslöja det än ^^
Sen vet jag inte om jag får av någon annan får se :) jag har köpt till klart till dom flesta iaf bara några kvar nu.

Nu ska jag fixa ordning mig lite och barnen sen gå iväg till dagis :)
Sen har jag lite att göra idag , men det har jag alla dagar nu skönt när allt är över !

Skriver mer ikväll :) kisses <3

Btw !
Nu har jag äntligen slängt ut allt skräp från "förrådet" haha det blev som ett förråd där inne först men nu ska det bli alexzanders rum så nu ska vi fixa ordning där inne:) nu är det bara sälja möbler eller kasta som han inte ska ha :) men skönt att fått ut allt skit iaf !


Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards