Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Michaela Engdahl - 2 februari 2014 10:00

Sitter här med förkylning , hosta och ont i halsen... När ska detta ta slut trött på sjukdomar.

Men imorn jobb igen så bara kämpa på , men bara febern håller sig borta såklart..
Jag som tänkt boka in 2 lektioner denna vecka och nästa vecka för det och teorin ! Vill ha det där jäkla körkortet nu bara varit så mkt på jobb och sjuka barn , sen har jag varit sjuk sen massa annat...
Men får helt enkelt ta och boka in sluta tänka på att jag förlorar mycket tid på jobb och så vidare men bättre jag bokar upp nu så jag kommer in i det bättre så slipper mitt körkort bli dyrt... Blir ju dyrare om jag bara bokar här och där.. Sen är jag inte helt nöjd med min körlärare så blir att byta nu... Ska fan ha det där snart blir galen !

Ätit frulle nu så ska försöka plugga lite idag så mycket det går iaf :)!
Nästa helg blir parteeeey med dom bästa fyfan vad jag längtar behöver verkligen det <3
Kanske blir både fre och lör för min del... Lördagen är bestämt iaf :)!
Snart alla hjärtans dag med , får se vad som händer då ser inte riktigt fram emot den dagen detta år men har lite planer och hoppas det blir så.

nu fixa sig , plugga , kanske ta sig en klippning idag på drop in !? Förnya sig lite... Eller bara tat lugnt hemma och råplugga :D !

En annan grej vill tacka alla underbara som finns vid min sida just nu , jag vet verkligen vilka jag kan lita på... Älskar er <3

Kisses and love !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards