Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Michaela Engdahl - 2 juni 2013 20:44

Ännu en helg har gått..väldigt tråkig men väldigt rolig oxå..fredagen började med jobb hela dan sen blev det utgång med Bästa Johanna <3 vi träffade även A och M mycket trevligt <3

Lördagen var lite halvtråkig på eftermiddagen men på kvällen blev det MoM med Natha <3 och Eve :) Så det var roligt att få komma ut tyvärr så var det inte så mkt bilar kvar när vi kom och vi hitta ju inte till racet först så när vi var framme där så var ju dom flesta borta så det var trist men det var skönt att få komma bort lite och umgås med Natha med innan hon åkte till Norge igen <3

Idag skulle jag träffat Sophie men Alex har ju fått feber så kunde inte ta mig ut då ochhon var upptagen på dan med tvättstugan...men får hoppas vi ses i veckan <3 men vi har myst inne idag eftersom Alex hade hög feber....nu sover barnen och tänkte plugga en stund iaf resten pluggar jag imorn när jag ändå måste vabba

Tisdag dags för körning igen hoppas det kommer gå bra men de gjorde de sist så :) ska prata om en handledarkurs då med blir kanske att köra hemma privat me med E <3

Hoppas btw på att vi får nycklar innan så vi kan få greja lite innan vi flyttar in :)håller tummarna för det... Fredag är det dags för att tatuera mig shiiiiet jag som längtat efter denna Tattoo och nu får jag den.... min underbara vän Johanna ska följa med <3

Nu plugg , sen mys vid film !

Kisses and love !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards