Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Michaela Engdahl - 9 mars 2013 00:09

Varit ute hela dagen med barnen så dom somnade tidigt idag :) så blev det en tripp till mcd med i braskens det var gott sen åkte vi hemåt och tog oss en fika här hemma så blev det lite mys och bus med barnen innan dom somnade. Mamma var kvar ett tag och kollade på tv :)
Städat och tvättat har jag med gjort skönt att få det rent igen :)

Imorn ska jag träffa underbara Sarah <3 var så längesen nu så ska bli så roligt :) miss <3
Sen blir det nog mys med familjen på kvällen så blir en ganska lugn lördag för mig igen men gör mig inget bara mysigt att vara med barnen.
Söndagen ska jag träffa fina Sophie :) <3 så ser min helg ut..

Snart har jag fullt ändå :) fest den 23 och sen festa den 30 förmodligen med bästa vännen som är på besök då här i linkan :) sen fyller cazzandra år och sen fyller jag år då blire bjudning oxå..
Mycket nu :)

Nu mer mys framför tv:n innan sängen !

Kisses and love !

Btw hitta en gammal bild på mina älsklingar när dom var mindre , tiden går så himla fort dom växer så snabbt dom små liven <3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards