Alla inlägg den 2 september 2012

Av Michaela Engdahl - 2 september 2012 19:22

Jag jag vet jag är så sjukt dålig på uppdatering men det blir så ibland tyvärr det går i perioder ibland har jag Massa att skriva och ibland inte ?

I fredags var jag hos Sofia och Pierre ? det var riktigt mysigt...sen blev det lite film hemma för mig själv ?vi har ju varit Barnfria...så igår var jag en sväng på ikano med natha :) sen blev det fika hos morsan innan jag gick hem..åt mat och myste framför en film med älskling innan vi åkte iväg på MoM :) men blev lite besviken för polisen kom och förstörde race...så blev att åka lika fort vi kom typ men haft en bra helg fast jag varit sjuk :/ och känner att jag inte riktigt mår bra än :/ men var och gratta brorsan en sväng idag men kalaset var i Mjölby hos bruttan ros :) Och idag kom ju mina älsklingar äntligen hem även om det är skönt att vara fri saknar man dom sen ?
Så nu är jag hemma med mina underbara barn , men Lill Alex sover äntligen hehe och cazz myser här framför tigers film .

Alexzander har ju börjat gå ordentligt nu sen 3 veckor tillbaka jätte duktig :) och imorn blir han 1 år Gud vad tiden går fort mammas lilla pojke <3 börjar dagis om 1 månad med inte klokt ?var försvinner tiden men tror han kommer älska det , han behöver det om inget annat så energisk som han är ?
Cazzandra går sista veckan nu på sitt gamla dagis sen börjar hon på musslan trilobiten :) ska bli så skönt att ha så nära nu när jag börjar jobba med.

Nu ska jag vila för mår inte bra känner jag :/

Kisses !

Presentation


Hej och välkommen till min blogg !

Michaela heter jag och bor i linköping tillsammans med mina 2 barn och min sambo.
I min blogg kommer du få läsa om allt möjligt men mest om livet som 2 barns-mamma och mitt liv som sambo. Men oxå allmänt om min varda

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Outfits !

Här kommer ni få se mina outfits eller andra inköp som skor, kläder, smycken m.m :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards